Sherwin-Williams lancerer Ultra-Fast Cure Decorative Methyl Methacrylate (MMA) serie

Sherwin-Williams har lanceret en ny højhastighedshærdende serie af dekorative gulvbelægningssystemer, som kan installeres på en dag med minimal nedetid til industrielle og kommercielle projekter.

Acrydur

Bolton, Storbritannien (15. marts, 2022) - Acrydur™-serien, der er tilgængelig i hele Europa, tilbyder dekorative systemer, der bruger farvede kvartsaggregater og flager, som skaber flerlags gulvsystemer med fuld hærdning på kun en time, selv ved lave temperaturer.

“Med denne nyeste teknologi tilbyder Acrydur den hurtigste installation af alle vores produkter. Acrydur er en fantastisk tilføjelse til vores produktsortiment - det giver dekorative systemer med store tids- og omkostningsbesparende fordele til projekter i den kommercielle og industrielle sektor. "Vores kunder kan nyde alle fordelene ved de hårdeste gulve med en høj æstetisk finish til projekter, der kræver hurtige installationsløsninger, såsom parkeringspladser og supermarkedsrenoveringer."

Jeremy Waterhouse

Produktchef - Gulvbelægning

Førende globale maling- og belægningsproducent The Sherwin-Williams Company har lanceret en ny højhastighedshærdende serie af dekorative gulvbelægningssystemer, som kan installeres på en dag med minimal nedetid til industrielle og kommercielle projekter.

Acrydur™-serien, der er tilgængelig i Storbritannien og i hele Europa, tilbyder dekorative systemer, der bruger farvede kvartsaggregater og flager, som skaber flerlags gulvsystemer med fuld hærdning på kun en time, selv ved lave temperaturer.

Nye gulve i butikker og detailområder kan nu lægges uden for åbningstid enten om natten eller i weekenden, hvor gulvet tages i brug samme dag, mens parkeringsgulve kan lægges med minimal nedetid.

Acrydur Methyl Methacrylate (MMA)-baserede produkter og systemer tilbyder høj holdbarhed, temperaturbestandighed og UV-stabilitet. Det komplette produktsortiment omfatter primere, fleksible membraner, bodycoats og topcoats, som bruges sammen til at skabe fleksible flerfarvede systemer med anti-skrid teksturer.

Jeremy Waterhouse, Flooring Product Manager hos Sherwin-Williams, sagde: "Med denne nyeste teknologi tilbyder Acrydur den hurtigste installation af alle vores produkter. Acrydur er en fantastisk tilføjelse til vores produktsortiment - det giver dekorative systemer med store tids- og omkostningsbesparende fordele til projekter i kommercielle og industrielle sektorer.

Brug af MMA-teknologi muliggør ikke kun hurtig installation ved lave temperaturer. Den termoplastiske harpikstype skaber stærk vedhæftning på underlag og mellem på hinanden følgende lag, hvilket skaber en kemisk binding, hvor lagene er smeltet sammen, hvilket giver uovertruffen holdbarhed. På grund af deres UV-stabilitet og styrke efter hærdning er Acrydur-systemerne også velegnede til eksterne projekter, herunder køretøjsdæk og indgangsområder.

For at lære mere om Acrydur eller andre højtydende gulvsystemer, besøg Sherwin-Williams High Performance Flooring-websted på https://resinflooring.sherwin.eu/

Sherwin-Williams High Performance Flooring leverer unikke, bæredygtige gulvløsninger til at hjælpe dine faciliteter med at opretholde det højeste niveau af ydeevne fra bunden af. Vores omfattende portefølje af gulvbelægninger, konstruktionsstål og passive brandbeskyttelsesbelægninger hjælper kunder med at beskytte liv, øge sikkerheden, beskytte aktiver og skabe en varig æstetisk arv. Fra sportsarenaer til kongrescentre, lufthavne og sundhedsfaciliteter bringer Sherwin-Williams enestående industri-, produkt- og teknisk ekspertise for at sikre succesfulde projektresultater. Vores produktportefølje i verdensklasse er understøttet af førende teknologi og innovationsplatforme og inkluderer en voksende linje af Global Core-produkter, der er tilgængelige med samme kvalitets- og ydeevnestandard overalt i verden og leveret fra over 5.000 virksomhedsejede steder i Nordamerika og på tværs af vores hastigt voksende internationale distributionsfodaftryk. Protective & Marine Division er en del af Sherwin-Williams Performance Coatings Group, som leverer en bred vifte af højtudviklede løsninger til bygge-, industri-, emballage- og transportmarkeder i mere end 120 lande i verden. The Sherwin-Williams Company blev grundlagt i 1866 og er en global leder inden for fremstilling, udvikling, distribution og salg af maling, belægninger og relaterede produkter til professionelle, industrielle, kommercielle og detailkunder.

Farveressourcer

Opdag gulvpaletter, aggregerede design og farvetrends.

FÅ MERE AT VIDE

Produktopslag

Få mere at vide om vores innovative belægninger til en lang række brancher.

FIND ET SYSTEM

Lad os tage en snak

Vi vil meget gerne diskutere dine behov for holdbare løsninger til harpiksgulve.

KONTAKT OS
Tilbage til toppen