Sherwin-Williams FasTop™ leverer enestående påføringsegenskaber med HACCP International-certificering

Polyuretancement-gulvløsninger skaber forbedret flow og nivellering samt strømlinet emballage

Anvendelse af FasTop TG69

Sherwin-Williams er blevet tildelt HACCP International-certificering for sit sortiment af FasTop™-gulvsystemer, der anvendes i stort omfang i føde- og drikkevareindustrien.  Akkrediteringen bekræfter, at specialsortimentet af Sherwn-gulvsystemer opfylder de standarder, der er fastsat af HACCP International for produktions- og forarbejdningsanlæg, som er rettet mod Europa, Asien, Afrika og Mellemøsten.

FasTop-systemer giver ekstremt slidstærke, hygiejniske, kemikalie- og skridsikre polyuretancement-gulvløsninger med nyttige anvendelsesegenskaber. Konstrueret til langvarig ydelse, hærdning ved lave temperaturer og hurtig tilbagevenden til drift i miljøer såsom føde- og drikkevarefabrikker, bryggerier, kommercielle køkkener, mejerier, produktionsanlæg, værksteder, lagre og kemiske forarbejdningsanlæg.

HACCP (The Hazard Analysis and Critical Control Points International) er ansvarlige for den internationalt anerkendte produktcertificeringsordning for udstyr, materialer og tjenester, der anvendes af operatører i fødevareindustrien, for at sikre, at fødevarer beskyttes mod enhver risiko for kontaminering.

"Når vi vælger disse gulvsystemer fra Sherwin-Williams, kan vores aktuelle og potentielle kunder forvisse sig om, at de opfylder de globalt anerkendte krav fra HACCP, der dækker kvaliteten af vores processer og produkter", sagde Jeremy Waterhouse, gulvproduktchef, Sherwin-Williams Protective & Marine Coatings.

HACCP-certificeringsmærket forstår, at man som operatør i fødevareindustrien kan købe udstyr, materialer og tjenester med dette mærke og være sikker på, at enhver potentiel risiko for fødevaresikkerheden er blevet identificeret og reduceret på passende vis af leverandøren. Anvendelse af FasTop-systemer omfatter kødfabrikker, bryggerier, mejerier, kommercielle køkkener, farmaceutisk og kemisk forarbejdning og krævende fabriks- og trafikområder

Sherwin-Williams' højtydende gulvsystemer bruges i forskellige brancher, herunder føde- og drikkevare-, medicinalvare-, industri-, detailhandel-, erhvervs- og luftfartsbrancherne, og de tilbyder nogle vigtige fordele såsom farveægthed, slidstyrke, dekorative designs, stødsikkerhed, skridsikkerhed, slidbestandighed, kemisk beskyttelse og termisk stødbestandighed. Yderligere oplysninger finder du på hjemmesiden for Sherwin-Williams High Performance Flooring resinflooring.sherwin.com. Sherwin-Williams Protective & Marine Coatings har fået tildelt HACCP International-certificering for sit sortiment af FasTop-gulvsystemer, der anvendes i stor udstrækning i fødevare- og drikkevareindustrien.  Akkrediteringen bekræfter, at specialsortimentet af Sherwn-gulvsystemer opfylder de standarder, der er fastsat af HACCP for produktions- og forarbejdningsanlæg, som er rettet mod Europa, Asien, Afrika og Mellemøsten.

Casey Ball

Global markedsdirektør for højtydende gulve

"I mere end 20 år har entreprenører stolet på, at Sherwin-Williams FasTop-systemerne kan levere en enestående ydeevne i krævende miljøer," siger Casey Ball, som er global markedsdirektør for High Performance Flooring hos Sherwin-Williams. "Med de nye FasTop Multi-systemer kan entreprenørerne opnå tids- og omkostningsbesparelser gennem forbedrede installationsegenskaber, og samtidigt kan de levere solide, langvarige resultater til projektejerne. Disse systemer sætter en helt ny standard for ydeevne og servicetid for harpiksgulve."

FasTop Multi-systemer giver forskellige gulvbelægningsmuligheder: selvnivellerende løsninger, afretningsgulvløsninger, dekorative terrazzoløsninger, spredte strukturerede løsninger og et cove base-system og et toplag.

• FasTop™ TG69 og FasTop™ RS69: Afretningsgulvsystemer, der skaber en tekstureret overflade til intensiv anvendelse i føde- og drikkevareproduktionsområder, og som er modstandsdygtige over for termisk chok, damp, slid og kemiske angreb. FasTop TG69 og FasTop RS69 anvendes i tykkelser fra 6 to 9 mm for maksimal ydeevne.
  • FasTop™ SL23 og FasTop™ SL45: Selvnivellerende gulvsystemer, som tilbyder fleksibiliteten ved jævne eller dækkende installationsmuligheder til føde- og drikkevareproduktionsområder, hvilket sørger for modstandsdygtighed over for termisk chok, slid og kemiske angreb. FasTop SL23 og FasTop SL45 anvendes i tykkelser fra 2 to 5 mm og bruges ofte til at sikre hurtig tilbagevenden til den normale drift for at undgå nedetid.
  • FasTop™ SL23 WBU og FasTop™ SL45 WBU: Selvnivellerende gulvsystemer forseglet med polyuretan-toplag, der tilbyder UV-stabilitet og kemisk bestandighed til forskellige områder, herunder luftfarthangarer og biler.
  • FasTop™ DP: Afretningsgulvsystemer, der skaber en struktureret overflade til intensiv anvendelse i føde- og drikkevareproduktionsområder, og som er modstandsdygtige over for termisk chok, damp, slid og kemiske angreb. FasTop TG69 og FasTop RS69 anvendes i tykkelser fra 6 to 9 mm for maksimal ydeevne.
  • FasTop™ Terrazzo: Et dekorativt afretningsgulvsystem, der giver en glat overflade til intensivt brug i produktionsområder og andre industrielle situationer, hvor der kræves en flerfarvet, attraktiv æstetisk finish.
  • FasTop™ Multi WR: FasTop WR-harpiksproduktet er ideelt ved anvendelse af et tankagtigt harpikssystem til afvaskning af områder for at opnå maksimale hygiejnestandarder, da produktet hærder til en meget hårdere finish end beton og giver en jævn finish og en langsigtet løsning, der kan klare varmt vand og stød.
  • FasTop™ Multi T150: Kan installeres som en højtydende topcoat af polyuretancement eller som et enkelt, dækkende gulvsystem med god kemikalie- og temperaturbestandighed. Denne topcoat fås i ti standardfarver.
  • FasTop™ BU: Bruges som bulkafretning til underbelægninger, til at foretage gode reparationer eller forme ramper, før FasTop-systemer installeres

FasTop Multi Systems-aggregatblanding forbedrer flow- og nivelleringsegenskaberne, hvilket minimerer installatørernes behov for gentagelse af arbejdet. Den nye poseemballage, der mindsker brug af plastik og genererer mindre affald, omfatter en universel base og et hærdemiddel, aggregatfyldstof og et nyt farvepakkesystem med et udvidet farvevalg, muliggør effektiv forsendelse og opbevaring.

Hvis du vil vide mere om FasTop Multi Systems, kan du sende en e-mail til flooring.enquiries@sherwin.com  for at få flere oplysninger.

Sherwin-Williams High Performance Flooring leverer unikke, bæredygtige gulvløsninger til at hjælpe dine faciliteter med at opretholde det højeste niveau af ydeevne fra bunden af. Vores omfattende portefølje af gulvbelægninger, konstruktionsstål og passive brandbeskyttelsesbelægninger hjælper kunder med at beskytte liv, øge sikkerheden, beskytte aktiver og skabe en varig æstetisk arv. Fra sportsarenaer til kongrescentre, lufthavne og sundhedsfaciliteter bringer Sherwin-Williams enestående industri-, produkt- og teknisk ekspertise for at sikre succesfulde projektresultater. Vores produktportefølje i verdensklasse er understøttet af førende teknologi og innovationsplatforme og inkluderer en voksende linje af Global Core-produkter, der er tilgængelige med samme kvalitets- og ydeevnestandard overalt i verden og leveret fra over 5.000 virksomhedsejede steder i Nordamerika og på tværs af vores hastigt voksende internationale distributionsfodaftryk. Protective & Marine Division er en del af Sherwin-Williams Performance Coatings Group, som leverer en bred vifte af højtudviklede løsninger til bygge-, industri-, emballage- og transportmarkeder i mere end 120 lande i verden. The Sherwin-Williams Company blev grundlagt i 1866 og er en global leder inden for fremstilling, udvikling, distribution og salg af maling, belægninger og relaterede produkter til professionelle, industrielle, kommercielle og detailkunder.

Tekniske ressourcer

Vi er her for at sikre, at hele dit projekt kører problemfrit og effektivt.

FÅ MERE AT VIDE

Produktopslag

Få mere at vide om vores innovative belægninger til en lang række brancher.

FIND ET SYSTEM

Lad os tage en snak

Vi vil meget gerne diskutere dine behov for holdbare løsninger til harpiksgulve.

KONTAKT OS
Tilbage til toppen