Terrazzogulv i en hospitalsforhal

Fra bunden og op – gulvløsninger i miljøvenlige bygninger

Gulvbelægnings- og afretningssystemer, der bidrager til kreditter til certificering fra Sherwin-Williams High Performance Flooring.

Som global leverandør af beskyttende gulvbelægninger og afretninger er Sherwin-Williams High Performance Flooring dedikeret til at opfylde standarderne for forskellige programmer for bæredygtigt byggeri. Gennem vores team af brancheeksperter udvikler vi kommercielle gulvsystemer, der er holdbare og miljøvenlige – den ene funktion bør ikke ofres for en anden.

Sherwin-Williams tilbyder industrielle og kommercielle gulvløsninger, der giver flere point til certificeringer af miljøvenlige bygninger. Vi leverer det bredeste udvalg af systemer med meget lavt VOC-indhold (flygtige organiske forbindelser) og formuleringer, der bruger naturlige vegetabilske olier, der bidrager til kredit for materialer med lav emission. Vores investering i etablering af miljøproduktdeklarationer (EPD'er) er i gang for at opnå formuleringer, som vil bidrage til kreditter. Allerede i USA kan kommercielle gulvsystemer fra Sherwin-Williams ialt bidrage med op til fem LEED-kreditpoint.

Sherwin-Williams’ mission er at skabe produkter, der beskytter og bevarer vores kunders mest værdsatte aktiver. Vores kommercielle gulvløsninger er udviklet til at reducere vedligeholdelse og miljøpåvirkninger. De leverer den høje ydeevne, som arkitekter og specifikationsansvarlige efterspørger, og de er konkurrencedygtige til en pris, der gør, at materialeomkostningerne kan kontrolleres.

HVERT AF DE KOMMERCIELLE GULVSYSTEMER NEDENFOR HAR FORDELE, DER BIDRAGER TIL BYGNINGSCERTIFICERINGER

• FasTop TG69  er et afretningssystem af polyuretancement, der anvendes med en tykkelse på 6-9 mm, hvilket giver en funktionel, meget holdbar, overgangsfri finish med en formulering, der indeholder bæredygtige råmaterialer af vegetabilsk olie. Det har meget lavt VOC-indhold og er certificeret af HACCP International som et produkt i fødevarekvalitet. Produktet er designet til at beskytte beton og anre underlag mod termisk chok, stød, korrosion, kemiske angreb og slid.
  • SofTop SL er et selvnivelleringssystem af polyuretan, der er installeret med en tykkelse på ca. 2 mm, hvilket giver en holdbar, slidstærk finish, som også er blød og behagelig at gå og køre på. Formlen anvender bæredygtige, naturlige vegetabilske olier og har et meget lavt indhold af flygtige organiske forbindelser. Produktet, der anvendes i dette system, omfatter certificeringsstandarder såsom Indoor Air Comfort Gold
  • Resudeck Topcoat er et polyuretanbelægningssystem med tykt lag, der giver en holdbar, slidstærk finish med en grad af fleksibilitet. Formlen anvender bæredygtige, naturlige vegetabilske olier og har et meget lavt indhold af flygtige organiske forbindelser
  • Resuflor Deco Quartz TG er et 4-6 mm-system, der indeholder dekorative, farvede kvartsaggregater med epoxyharpikser med et højt tørstofindhold, kemisk resistente fuger og toplakker. Det danner et beskyttende overfladesystem, som ser flot ud og er skridsikkert, holdbart og modstandsdygtigt over for slid, farvning og kemikalier. Produktet, der anvendes i dette system, omfatter certificeringsstandarder såsom Indoor Air Comfort Gold
  • Resuflor Deco Flake er en gulvbelægning med mosaikmønster. Dette opnås ved at bruge farvede Resuflake pva-spåner, der er inkorporeret i en klar eller pigmenteret epoxy og forseglet med en klar polyuretanfinish, som kan være mat eller blank. Den innovative basekemi sørger ligeledes for en høj kemisk bestandighed. Produktet, der anvendes i dette system, omfatter certificeringsstandarder såsom Indoor Air Comfort Gold

• FasTop Terrazzo er et dekorativt afretningssystem af polyuretancement med en formulering, der indeholder naturligt farvede aggregater for at give en meget holdbar, slidstærk finish. Formuleringen anvender bæredygtige, naturlige vegetabilske olier og har et meget lavt indhold af flygtige organiske forbindelser.

Farveressourcer

Opdag gulvpaletter, aggregerede design og farvetrends.

FÅ MERE AT VIDE

Produktopslag

Få mere at vide om vores innovative belægninger til en lang række brancher.

FIND ET SYSTEM

Lad os tage en snak

Vi vil meget gerne diskutere dine behov for holdbare løsninger til harpiksgulve.

KONTAKT OS
Tilbage til toppen