Kødforarbejdningsanlæg får installeret FasTop™ TG69 for at opfylde kravene om hårdføre gulve

Faciliteten skulle opgraderes, og FasTop TG69 var et velegnet gulvsystem til dette fødevaremiljø.

FasTop TG69 i kødforarbejdningsfacilitet

Udfordring

Der var behov for et robust, overgangsfrit gulv, som kunne holde til fødevareproduktionsprocesserne og være modstandsdygtigt over for en daglig afvaskning, som ville involvere en varmtvandsslange med tryk.

Kunden ønskede, at gulvfinishen skulle være en løsning til rengøring i lang tid fremover, som kunne lægges i et let fald i gulvet, og som ville være i stand til at integrere afløbskanalerne i underlaget.

Systemet krævede også et højt niveau af skridsikkerhed, da gulvoverfladen sommetider var konstant våd på grund af rengørings- og produktionsprocedurer på anlægget.

Løsning

Løsningen var FasTop TG69, som er et afretningssystem af polyuretan, der har en lang forventet servicetid (ti år eller derover). Produktet kan også lægges i fald og  nemt integrere eksisterende afløbskanaler.  FasTop giver også en overflade med høje niveauer af dokumenteret skridsikker ydeevne, der er egnet til både tørre og våde forhold, som certificeret med HRRL Pendulum-testen for skridsikkerhed. En anden vigtig grund til at vælge  FasTop TG69 er, at det er blevet klassificeret som et fødevaresikkert produkt af Campden BRI og HACCP International. Denne certificering bekræfter produktets egnethed til fødevarefaciliteter og betyder, at systemet kan installeres i nærheden af eksisterende produktionsområder i andre dele af fabrikken, hvorved dyre nedlukninger holdes på et minimum.

Resultatet var et gulvsystem, der blev leveret til tiden og inden for budgettet.  Det skaber et arbejdsmiljø, hvor produktionspersonalet kan arbejde sikkert i mange år fremover.

Farveressourcer

Opdag gulvpaletter, aggregerede design og farvetrends.

FÅ MERE AT VIDE

Produktopslag

Få mere at vide om vores innovative belægninger til en lang række brancher.

FIND ET SYSTEM

Lad os tage en snak

Vi vil meget gerne diskutere dine behov for holdbare løsninger til harpiksgulve.

KONTAKT OS
Tilbage til toppen